کد خبر: ۶۵۹۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴
تعداد بازدید: ۱۶۷۴
مربی تیم ملی کاراته گفت:‌ تیم ملی به عنوان امانت در دست ما است و مربیان مختلفی سال‌ها برای ملی پوشان زحمات کشیده‌اند و آنها را پرورش داده‌اند که حالا به عنوان امانت در اختیار ما هستند

به گزارش خبرداغ به نقل از فارس حسین روحانی  پس از منصوب شدن به عنوان مربی تیم ملی کاراته گفت:‌ از شهرام هروی سرمربی تیم ملی به خاطر اعتمادی که به بنده کرده تشکر می‌کنم و امیدوارم که دوباره بتوانیم در کنار یکدیگر موفقیت دیگری را رقم بزنیم. ما چند سال است که کنار هم کار می‌کنیم و هماهنگی بسیار خوبی با هم داریم. از مسئولان فدراسیون نیز تشکر می‌کنم که از این موضوع حمایت کردند.

وی در ادامه افزود: من به عنوان یک مربی در خدمت کاراته کشورم خواهم بود. مثل همه مربیان دیگر تمام تلاشم را می‌کنم. ان‌شاءالله که بتوانیم در مسابقات جهانی اتریش نتایج دوره قبل را تکرار کنیم. حسین روحانی نماینده همه مربیان در تیم ملی است که حالا در کنار تیم ملی می‌خواهد به کاراته کشورش کمک کند. دست همه آنها را می‌فشارم و امیدوارم که برای موفقیت کاراته کشور به ما کمک کنند.

قهرمان چندین دوره مسابقات جهانی در، ادامه افزود: تیم ملی به عنوان امانت در دست ما است و مربیان مختلفی سال‌ها برای ملی پوشان زحمات کشیده‌اند و آنها را پرورش داده‌اند که حالا به عنوان امانت در اختیار ما هستند. ان شاءالله که بتوانیم با بهترین شرایط راهی اتریش شویم و در پایان بهترین نتیجه را کسب کنیم.

روحانی در ادامه صحبت‌های خود، گفت: کاراته ایران پتانسیل بسیار بالایی را دارد. ما می‌توانیم در تمام رویدادهای بین‌المللی به موفقیت‌های بزرگ دست پیدا کنیم. امیدوارم در اتریش با قدرت تمام ظاهر شویم و از اعتبار کاراته ایران دفاع کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نفرات اول اوزان مختلف در پایان مسابقات قهرمانی کشور مستقیم وارد اردوی تیم ملی می‌شوند و از بین نفرات دیگر حداکثر 10 نفر از کل اوزان مختلف به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند و در مراحل بعدی از بین نفرات ریزش خواهیم داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: