کد خبر: ۶۵۹۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵
تعداد بازدید: ۱۴۹۵
تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند برای مدت‌های طولانی به دنبال ساخت محصولاتی با نمایشگر انعطاف‌پذیر هستند که البته تاکنون هیچ یک از آنها موفق نشده‌اند به صورت گسترده چنین محصولی را روانه بازار کنند.
وبسایت موبنا - میثم لطفی: تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند برای مدت‌های طولانی به دنبال ساخت محصولاتی با نمایشگر انعطاف‌پذیر هستند که البته تاکنون هیچ یک از آنها موفق نشده‌اند به صورت گسترده چنین محصولی را روانه بازار کنند.

نخستین گوشی انعطاف‌پذیر جهان +عکس

سامسونگ از جمله شرکت‌هایی محسوب می‌شود که نخستین گام را در این زمینه برداشته و گوشی‌هایی تولید کرده است که لبه نمایشگر آنها خمیده است. ولی باید گفت تاکنون هیچ گوشی هوشمندی وارد بازار نشده است که کاربران بتوانند به راحتی نمایشگر آن را خم کنند.

با این وجود یک شرکت چینی موسوم به Interim روز گذشته در یکی از شهرهای غربی این کشور با نام چونگ‌کینگ از محصولی رونمایی کرد که بدنه آن از گرافین منعطف ساخته شده است و می‌توان آن را نخستین گوشی انعطاف‌پذیر جهان خواند.

نخستین گوشی انعطاف‌پذیر جهان +عکس

این گوشی هوشمند اندرویدی به اندازه‌ای خم می‌شود که دور نیمی از مچ دست را می‌گیرد و همه قابلیت‌های یک گوشی امروزی را هم در خود جا داده است. قابلیت خم شدن گوشی و استفاده از آن مانند ساعت مچی باعث شده است کیفیت نمایشگر اندکی کاهش یابد.

نخستین گوشی انعطاف‌پذیر جهان +عکس

گرافین منعطف و نمایشگر OLED در کنار یکدیگر باعث شدند این محصول با تمام گوشی‌های هوشمند موجود در بازار جهانی کاملا متفاوت باشد. هنوز مشخصات بیشتری در مورد این محصول منتشر نشده است و پیش‌بینی می‌شود طی فصل جاری فروش آن برای مردم چین آغاز شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: