کد خبر: ۶۵۸۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۶
تعداد بازدید: ۳۳۲۸
تعدادی از بانوان هنرمند که در تیم فوتبال هنرمندان بانوان نیز حضور دارند به منظور دادن روحیه به دختران فوتبالیست در محل آکادمی تیم های ملی فوتبال حضور یافتند.
اردوی تدارکاتی تیم ملی زیر 14 سال دختران به منظور حضور در فستیوال جنوب و مرکز آسیا به میزبانی تاجیکستان که از هفتم اردیبهشت ماه آغاز می شود، در تهران برگزار می شود روز جمعه سوم اردیبهشت ماه حال و هوای خاصی داشت.

در این روز تعدادی از بانوان هنرمند که در تیم فوتبال هنرمندان بانوان نیز حضور دارند به منظور دادن روحیه به دختران فوتبالیست در محل آکادمی تیم های ملی فوتبال حضور یافتند.

در این بین چهره هایی از جمله شراره رخام، مریم وطن پور، فقیه سلطانی، آزاده زارعی، رویا بختیاری ، آتوسا حجازی و... حضور داشتند که سرپرستی تیم فوتبال بانوان هنرمند برعهده شهناز شجاعی می باشد. گفتنی است دختران ملی پوش زیر 14 سال پنجم اردیبهشت ماه تهران را به مقصد تاجیکستان ترک می کنند.

بازیگران زن سینما در اردوی تیم ملی فوتبال دختران + تصاویر

بازیگران زن سینما در اردوی تیم ملی فوتبال دختران + تصاویر

بازیگران زن سینما در اردوی تیم ملی فوتبال دختران + تصاویر
 خبرایرانی
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: