کد خبر: ۶۵۷۹۴۷
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷
تعداد بازدید: ۱۲۶۵
محمدرضا صادق: خدمات بانک قرض الحسنه مهرایران در سراسر کشور در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است و با توجه به پتانسیل های درونی آن می تواند نقش موثری در حمایت از اقشار نیازمند جامعه داشته باشد.

مشاور رئیس جمهور: خدمات بانک قرض الحسنه مهرایران به مردم، در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی استسیامک دولتی مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران با دکتر محمد رضا صادق مشاور رسانه‌ای رئیس جمهور  در محل دفتر کار وی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، دولتی در این دیدار ضمن معرفی خدمات و سبد محصولات بانک بیان داشت: تمامی طرح های تسهیلاتی و خدمات بانکداری نوین این بانک بر پایه سنت الهی قرض الحسنه مبتنی است.

وی افزود: بانک قرض الحسنه مهرایران طی سال گذشته در راستای تحقق اهداف و مسئولیت اجتماعی خود در حمایت از نیازمندان و اقشار آسیب پذیر جامعه گامهای موثری برداشته است.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران ادامه داد: حمایت از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان زندان ها، بهزیستی  و همچنین پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به منظور ازدواج جوانان، ودیعه و تهیه مسکن، اشتغالزایی، درمان بیماران نیازمند در طرح سفیران سلامت و غیره تنها بخشی از فعالیت های این بانک می باشد.

سیامک دولتی با تبیین نقش خیرین، نهاد ها و سازمان های دولتی و خصوصی در جذب و تامین منابع قرض الحسنه اظهارداشت: بانک قرض الحسنه مهرایران با تجمیع سپرده های خیرین در طرح رویش باور و تخصیص آن به زمینه های مختلف مانند: رفع مایحتاج ضروری نیازمندان، ازدواج جوانان، تامین خرد مالی برای ایجاد کسب و کار و غیره نقش اساسی در جامعه ایفا نموده است.

در ادامه این دیدار دکتر محمد رضا صادق مشاور رسانه‌ای رئیس جمهور بیان داشت: دولت در طی سنوات گذشته در راستای تحقق وعده‌هایی که به مردم داده توفیقات خوبی داشته و این موضوع بر همگان آشکار است.

مشاور رسانه‌ای رئیس جمهور با تاکید بر حرکت دستگاه ها به منظور تحقق محورهای اقتصاد مقاومتی اظهارداشت: یکی از اهداف مهم دولت یازدهم، آماده کردن فضا مناسب برای کسب و کار، رونق اقتصادی، اشتغال، رشد و پیشرفت کشور بود.

وی افزود: خدمات بانک قرض الحسنه مهرایران در سراسر کشور در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است و با توجه به پتانسیل های درونی آن می تواند نقش موثری در حمایت از اقشار نیازمند جامعه داشته باشد.

شایان ذکر است، در این دیدار که در محل دفتر مشاور رئیس جمهور برگزار شد، حیدری رئیس اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهرایران نیز حضور داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: