کد خبر: ۶۵۷۱۱۶
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳
تعداد بازدید: ۱۲۸۷
فقیهه سلطانی:
به نظرم استقلال 2-1 برنده بازی می‎‌شود.
فقیهه سلطانی بازیگر سینما و تلویزیون تئاتر در خصوص شهرآورد پرسپولیس و استقلال گفت: به نظر من استقلال 2-1 برنده بازی می‎‌شود. در حال حاضر خاطره‌ای ندارم. البته بازی شهرآورد هیجان انگیز است ولی خیلی بیننده فوتبال نیستم. خود ما بیشتر درگیر تیم هنرمندان هستیم و بازی کردن را دوست دارم تا تماشای فوتبال.

وی در خصوص نتایج فوتبال عنوان کرد: به خاطر اینکه همسرم مربی ذوب آهن است طبیعی است نتایج را پیگیری کنم اما به صورت جدی فوتبالی نیستم.
 
این بازیگر  درباره شور و شوق مردم برای این بازی و مقایسه آن با سینما بیان کرد: فکر می‌‎کنم ورزش نسبت به سینما خیلی صادقانه‌تر است و مردم با این حرکت صادقانه ارتباط برقرار می‌کنند. شور و شوق جوانان برای ورزش خیلی خوب است و بابت این قضیه خوشحال هستم.
 
سلطانی در خصوص تیم فوتسال بانوان خاطر نشان کرد: تازه به تیم فوتسال پیوستم تیم خوبی هستند اگر اینطور ادامه داشته باشد بهتر هم خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: