کد خبر: ۶۵۶۷۱۷
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۶
تعداد بازدید: ۸۷۴
بر اساس جدیدترین تحقیقات انجام شده، خانم‌ها بیشتر از آقایان علاقه‌مند به انجام بازی‌ های موبایلی هستند.
وب‌سایت زومجی - مهیار تیموریان: طی تازه‌ترین تحقیقات انجام شده در کشور هند، آمار جالبی بدست آمده که نشان‌دهنده علاقه بیشتر خانم‌ها به بازی کردن با موبایل نسبت به آقایان است. بر اساس این آمار که توسط وب‌سایت هندی گیمز باند منتشر شده، علاوه بر اینکه خانم‌ها علاقه بیشتری به بازی کردن با موبایل دارند، همزمان از گوشی‌هایی ارزان‌تر و دارای حافظه کمتر با صفحه نمایش کوچکتر استفاده می‌کنند (البته در کشور هند).

خانم‌ها بیشتر از آقایان طرفدار بازی‌های موبایل هستند

بر اساس نموداری که در زیر مشاهده می‌کنید،  ۷۹٪ از خانم‌ها روزانه با موبایلشان بازی می‌کنند که ۴۴٪ از این تعداد بالای یک ساعت زمان برای بازی کردن صرف می‌کنند. این میزان بازی روزانه در آقایان به ۷۱٪ می‌رسد که چیزی حدود ۸٪ در مقایسه با خانم‌ها کمتر است.

خانم‌ها بیشتر از آقایان طرفدار بازی‌های موبایل هستند

این آمار نکته جالب دیگری را نیز نشان می‌دهد؛ خانم‌ها در ماه تقریبا چیزی حدود ۳۳٪ از دانلود‌هایشان مربوط به بازی می‌شود که بر این  اساس، هر خانم در به‌طور متوسط ۵ بازی دانلود می‌کند و این‌ بازی‌ها اکثرا در دسته‌بندی پازل، بازی‌های استراتژیک و بازی‌های ساده و معمولی قرار دارند که خانم‌ها معمولا در شبکه‌های اجتماعی با این بازی‌های جدید آشنا می‌شوند. نکته دیگری که در این آمار مشخص شده این است که بعد از موبایل، خانم‌ها علاقه زیادی به تبلت و به طبع بازی روی این دستگاه دارند و در آخر نیز خانم‌ها نسبت به آقایان پول کمتری برای بازی‌ها و خریدن آن‌ها پرداخت می‌کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: