کد خبر: ۶۵۶۴۸۷
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱
تعداد بازدید: ۱۰۳۰۴
برای اینکه مرورگر خود را قفل کنیم تا کاربران دیگر از سایت هایی که ما دیدن می کنیم و آنها را نبسته ایم آگاه نشوند ترفند ساده ای وجود دارد که در این بخش از ترفندستان نمناک به آن می پردازیم.
 همه کاربرانی که عاشق فضای مجازی و وب گردی هستند بارها پیش آمده که در حال گشت وگذار در اینترنت و مطالعه مقالات ناگهان متوجه می شوند که کاری را فراموش کرده اند و باید بلافاصله اتاق را ترک کنند تا بتوانند آن کار را انجام دهند، شاید این کاربران دوست نداشته باشند تب های باز شده در مرورگر را که بعد از کلی جست وجو یافته اند را ببندند و از طرف دیگر نمی خواهند که اعضای خانواده یا دوستانشان متوجه شوند که آن ها به کدام وب سایت رفته بوده اند؛ بنابراین اگر با ترفندی زیرکانه بتوانیم مرورگر را قفل کنیم توانسته ایم حریم خصوصی خودمان را به سطحی جدید ارتقا دهیم.

برای قفل کردن مرورگر گوگل کروم یا تب های باز شده افزونه های زیادی وجود دارد اما روشی که در ادامه بیان می شود بدون نیاز به هیچ افزونه ای و تنها با استفاده از تنظیمات خود گوگل کروم قابل انجام است، برای دسترسی به این ویژگی مرورگر گوگل کروم مراحل زیر را دنبال کنید:

برای انجام این کار طبق دستور زیر عمل کنید:

ابتدا آدرس chrome://flags را در نوار بالای مرورگر کروم خود وارد کنید.

قفل کردن گوگل کروم ، گوگل کروم ، کروم

سپس به دنبال عبارت Enable new profile management system بگردید و کلید آبی Enable زیر آن را بفشارید.

در پایین صفحه، کلید Relaunch Now را بزنید و صبر کنید تا مرورگر یک بار باز و بسته شود.

قفل کردن گوگل کروم  ، کروم ، ترفند

حال در سمت راست بالای صفحه نواری اضافه می شود که با کلیک روی آن پنجره ی کوچکی باز می شود و می توانید با کلیک بر روی تصویر قفل، اقدام به قفل کردن پروفایلتان بکنید.

قفل کردن گوگل کروم  ، ترفند ، قفل کردن گوگل کروم

برای باز کردن این قفل از شما درخواست رمز می شود که این رمز همان رمز اکانت Gmail شماست که با آن وارد شده اید. این قفل حتی با باز و بسته کردن مرورگر و ریستارت کردن سیستم هم از بین نمی رود.

از این به بعد هر زمان که کاری براتون پیش بیاد می تونید با کلیک بر روی آیکون قفلی که در این پنجره هست تمام تب ها را پنهان و مرورگر را قفل کنید، هر وقت هم که کارتون تموم شد می تونید با وارد کردن پسورد اکانت خود در گوگل دوباره مرورگر را باز کنید و به تماشای ویدیو یا مطالعه مقالات خود بپردازید.

منبع:yjc.ir

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: