کد خبر: ۶۵۶۱۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴
تعداد بازدید: ۲۱۲۵
مدت هاست که اخبار ضد و نقیضی در مورد «کیم کارداشیان» و شوهرش «کانیه وست» منتشر شده است.
روزنامه هفت صبح: مدت هاست که اخبار ضد و نقیضی در مورد «کیم کارداشیان» و شوهرش «کانیه وست» منتشر شده است.

اگرچه کارداشیان چند باری این اخبار را رد کرده است اما شواهد نشان می دهد که رابطه آنها چندان خوب نیست. دست کم وب سایت «رادار آنلاین» که این طور فکر می کند.

 این وب سایت با انتشار خبری نوشته است که آنها به تازگی به خانه ای جدید نقل مکان کرده اند اما در اتاق های جداگانه ساکن شده اند.

زندگی کیم کارداشیان خراب شده است

یک منبع ناشناس به این وب سایت می گوید: «وقتی آنها در خانه کریس جنر – مادر کیم کارداشیان – بودند چاره ای نداشتند که از یک اتاق مشترک استفاده کنند زیرا خانه جنر چندان بزرگ نیست و جا به اندازه کافی ندارد اما خانه جدیدی که آنها خریده اند آنقدر بزرگ هست که این دو کاملا جدا از هم زندگی می کنند.»

کیم کارداشیان و کانیه وست دو سال است که با هم ازدواج کرده اند. همین منبع ناشناس می گوید: «آنها در یک خانه هستند اما کیم همه وقتش را صرف بچه هایش می کند و وست سرش به کار گرم است.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: