کد خبر: ۶۵۶۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴
تعداد بازدید: ۸۴۳۹
گزارشگر دیدار دیشب تیم های بارسا و اتلتیکو مادرید توقع داشت بازیکنی که بهمن ماه از جمع شاگردان سیمئونه جدا شده، در ترکیب این تیم به میدان برود.
دوباره جواد خیابانی و باز هم یک گاف عجیب / شاهکار فاجعه بار خیابانیشب گذشته دیدار تیم های بارسلونا و اتلتیکومادرید در نیوکمپ برگزار شد و تیم میزبان موفق شد حریف سرسختش را 2 بر یک شکست دهد تا همه نگاه ها به دیدار برگشت دو تیم در ویسنته کالدرون دوخته شود.
 
 جواد خیابانی گزارشگر این بازی بود که باز هم ردپایی از خود در گزارش این بازی بر جای گذاشت.
 
وقتی بازی یک - یک بود وی گفت: «اتلتیکو مادرید حالا می تواند جکسون مارتینز را به زمین بفرستد.» این صحبت در حالی مطرح شد که مارتینز ژانویه راهی گوانگژوی چین شد.
 
از آنجایی که مبلغ این انتقال 42 میلیون یورو بود و رکورد نقل و انتقالات در آسیا را شکست، خبر آن در بیشتر رسانه های ورزشی منتشر شد و کمتر هوادار پیگیر اخبار فوتبالی بود که در بهمن ماه این خبر را نشنیده باشد، هر چند سه روز پس از آن بار دیگر این رکورد جا به جا شد.
 
این اشتباه از سوی گزارشگران سیما وقتی عجیب تر می نماید که در برنامه آقای گزارشگر که از شبکه 3 پخش می شود آنها از جوانانی که تجربه گزارشگری ندارند انتظار دارند دیداری که هیچ پیش زمینه ای از آن ندارند به بهترین نحو گزارش کنند و اسامی بازیکنان دو تیم در حد فرایبورگ را از حفظ بگویند.
 
آن وقت خود گزارشگران سیما، با اینکه از چند روز قبل می دانند کدام بازی را قرار است گزارش کنند و می توانند اطلاعات بازی را از اینترنت بگیرند، در ارائه ساده ترین آمارها عاجز هستند.

جام نیوز
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رضا
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
0
1
دوست بسیار عزیز و نویسنده محترم
ماشالله حوصله ات دریاست که در این بل بشو و آشفته بازار به همچو مسائلی میپردازی خدا رو شکر که در مملکتم افرادی مثل تو ،آگاه به مسائل روز و دغدعه های ملت پیدا میشن!؟!؟!؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۴
1
0
حالااگه خیلی ناراحتی جوادخیابانی بیادازتوعذرخواهی بکنه،چطوره ؟موافقی؟
خیاباتی منفور
United States
۰۵:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۴
0
0
رضا چرتو پرت نگو و اگه از خبری خوشت نمیاد میتونی بری او قسمت خبرایی ک مدنظرته هر سایت خبری و هر خبرنگار وظیفهوخاص خودشو دارهومیخواد بگه داعش اسلحه ازوکجا میاره تو این سایت ک ربطی نداره؟
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۴
0
1
جالب خودش کارشناس تست گزارشگری میکنه شما چطور امدید
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: