کد خبر: ۶۵۵۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۳
تعداد بازدید: ۱۱۶۵
جنیفر لارنس در تازه‌ترین اظهار نظر خود در مورد مجموعه فیلم‌های X-Men از علاقه بسیار زیادش برای حضور در فیلم‌های بیشتری از این سری سخن گفته است. با زومجی و جزییات این خبر همراه باشید.
 zoomg : آخرین فیلم از سه‌گانه بازگشت به گذشته داستان افراد ایکس که X-Men: Apocalypse نام دارد، تا چندی دیگر به اکران سینماها در خواهد آمد و احتمالا قرار است که آخرین فیلم از این‌سری فیلم‌ها باشد. در همین حال، جنیفر لارنس، بازیگر سرشناس هالیوود، اعلام کرده که دوست دارد باز هم در فیلم‌های افراد ایکس حضور داشته باشد و در مصاحبه خود با وب‌سایت امپایر، از لفظ "من واقعا دوست دارم که باز هم درفیلم‌های افراد ایکس حضور داشته باشم” استفاده کرده است. لارنس در صحبت‌هایش گفته:

من واقعا دوست دارم که برگردم و در فیلم دیگری از این مجموعه نیز حضور داشته باشم! من عاشق این سری فیلم‌ها هستم. عاشق این هستم که در آن‌ها حضور داشته باشم. من کلا از فیلم‌های دسته‌جمعی (پر از بازیگر و ستاره) خیلی خوشم می‌آید چون در اینگونه فیلم‌ها، فشار بر روی دوش یک یا دو بازیگر نیست.

چند ماه پیش هم لارنس ابراز امیدواری کرده بود که بار دیگر در نقش Mystique ظاهر شود و حضورش در Apocalypse را نقطه امیدی برای این موضوع دانسته بود. با پایان پروژه فیلم X-Men: Apocalypse هم قرارداد بسیاری بازیگران کلیدی این مجموعه همچون مایکل فاسبندر با کمپانی فاکس تمام می‌شود و باید دید که آرزوی لارنس به واقعیت تبدیل خواهد شد یا خیر. نظر شما در مورد علاقه لارنس و نظراتش در مورد ساخته شدن ادامه‌ای برای این سری فیلم‌ها چیست؟
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: