کد خبر: ۶۵۵۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
تعداد بازدید: ۱۰۱۲
از همان ابتدا هم علی پروین اهل حساب وکتاب بوده است ،چنان که وقتی در سال 61 حرف از آرم علی پروین روی البسه وکفش های ورزشی افتاد ،او سریع با دادن آگهی در نشریات مانع شد!
ورزش سه: از همان ابتدا هم علی پروین اهل حساب وکتاب بوده است ،چنان که وقتی در سال 61 حرف از آرم علی پروین روی البسه وکفش های ورزشی افتاد ،او سریع با دادن آگهی در نشریات مانع شد!

علی پروین در این اطلاعیه که سال 61 یعنی 34 سال قبل در 36 سالگیش ارائه داده از مردم خواسته تا کفش ورزشی با آرم واسم او را نخرند وبه آنها اطلاع داده که این کفش والبسه ارتباطی با او ندارد.

اطلاعیه تاریخی علی پروین +عکس

البته تنها داستان سهم خواهی وزرنگی علی آقا نبوده است چرا که در آن سالهای اولیه انقلاب معمولا شرکت در فعالیت های تجاری به نوعی ضد ارزش محسوب میشد چنان چه علی پروین در انظار معمولا از سوار شدن بر اتومبیل بی ام دبلیو 518 خودش که نشانه بورژوازی ورفاه بود  خودداری میکرد ومعمولا ترک موتور هوندا 125 کیان پشنگ این طرف وآن طرف می رفت!در بخشی از اطلاعیه میخوانیم:بدینوسیله به اطلاع امت شهید پروروکلیه هم میهنان عزیز،ورزشکاران،ورزشدوستان ومصرف کنندگان لوازم ورزشی میرسانند فروشگاه ملی پوشان پرسپولیس واقع در خیابان جمهوری چهارراه استانبول ومغازه علی پروین در لاله زار جنب سینما متروپل هیچ گونه رابطه ای با تیم پرسپولیس واینجانب ندارد!

اطلاعیه تاریخی علی پروین +عکس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: