کد خبر: ۶۵۵۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۱
تعداد بازدید: ۷۰۲
آرسنال با پیروزی 4-0 مقابل واتفورد توانست بار دیگر خودش را به دو تیم بالای جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر نزدیک کند.
آرسنال، واتفورد را 4 تایی کردآرسنال با پیروزی 4-0 مقابل واتفورد توانست بار دیگر خودش را به دو تیم بالای جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر نزدیک کند.

آرسنال برای زنده نگه داشتن امیدهایش در هفته های پایانی برای قهرمانی در رقابت های لیگ برتر، میزبان واتفورد بود.

آرسنال بازی را فوق العاده تهاجمی و با انگیزه شروع کرد. در همان دقیقه 4 بازی آلکسیس سانچس موفق شد گل نخست را وارد دروازه گومز، دروازه بان واتفورد کند. سانتر آیوبی، با ضربه سر آلکسیس همراه شد اما دروازه بان واتفورد توپ را دفع کرد. با این حال مهاجم اهل شیلی در ریباند موفق شد با ضربه ای تمام کننده آرسنال را در امیریتس با یک گل پیش بیندازد.

بازی در ادامه نیز با حملات شاگردان ونگر همراه بود. آلکسیس در متن تمامی حرکات آرسنالی ها قرار داشت و بار دیگر نمایشی قابل قبول در ترکیب این تیم از خود ارائه می داد. در دقیقه 23، مهاجم اهل شیلی می توانست رو.ی یک ضربه آزاد خود و تیمش را دو گله کند اما ضربه او در آخرین لحظات توسط دروازه بان واتفورد مهار شد.

در دقیقه 38 آرسنال  توانست خیال هوادارانش را راحت کند. باز هم روی حرکت تماشایی آلکسیس این بار از سمت راست، بازیکن شیلیایی در موقعیت گل ساز ظاهر شد تا با پاس زیبایش برای آیوبی، این بازیکن جوان را در موقعیت گلزنی قرار دهد. آیوبی با ضربه ای تمام کننده موفق شد آرسنال را 2-0 پیش بیندازد.

نیمه اول دیدار دو تیم با نتیجه 2-0 به سود شاگردان ونگر خاتمه یافت.

آرسنالی ها خیلی زود توانستند در همان ابتدای نیمه دوم کار را تمام کنند. باز هم آلکسیس در متن حرکت قرار داشت و با فرار زیبایش از سمت راست موقعیت را در اختیار هکتور بیرین قرار داد تا این مدافع کناری بتواند با به ثمر رساندن گل سوم، خیال آرسنالی ها را از کسب یک پیروزی پر گل مقابل واتفورد راحت کند.

آرسنالی ها پس از این گل نیز عقب نشینی نکردند و به حملات پر دامنه خودادامه دادند. در دقیقه 50 ضربه آیوبی به تیر دروازه برخورد کرد و در برگشت نیز مونرئال با بی دقتی ضربه اش را به بالای دروازه فرستاد تا واتفورد با خوش شانسی از دریافت گل چهارم نجات پیدا کند.

در ادامه بازیکنان واتفورد نیز خودی نشان دادند و در دقیقه 71 می توانستند روی ضربه دینی، دروازه آرسنال را باز کنند اما این اوسپینا، دروازه بان کلمبیایی آرسنال بود که موفق شد با واکنشی به موقع دروازه تیمش را نجات دهد.

بازی در 20 دقیقه پایانی آرام تر دنبال شد و آرسنالی ها با اداره کردن دیدار نشان دادند که از کسب همین نتیجه راضی هستند. بازیکنان واتفورد نتوانستند چندان حضور خطرسازی درون محوطه جریمه آرسنال داشته باشند. با این حال در دقیقه پایانی بازی آرسنالی ها موفق شدند اندوخته خود را در این دیدار باز هم افازیش دهند. تئو والکات موفق شد روی پاس کمپل، گل چهارم آرسنال را وارد دروازه واتفورد کند تا توپچی ها روز درخشانی را در خانه سپری کنند.

در نهایت بازی با  نتیجه 4-0 به سود آرسنال پایان یافت تا آرسن ونگر امیدهایش را برای کسب عنوان قهرمانی دست کم روی کاغذ زنده نگه دارد.

ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: