کد خبر: ۶۵۴۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶
تعداد بازدید: ۲۰۰۹
به گفته یکی از شرکت های پیشرو در زمینه توسعه اپلیکیشن های موبایلی در آمریکا، سرمایه گذاری روی اپلیکیشن های موبایلی می تواند مشتریان را به فروشگاه های خرده فروشی بکشاند و جلوی از دست رفتن 900000 فرصت شغلی و هزاران فروشگاه را در دهه های آینده بگیرد.

سرمایه گذاری روی اپلیکیشن های موبایلی می تواند 900.000 فرصت شغلی را در فروشگاه ها حفظ کندطی آخرین تحقیقات Apadmi که روی 1000 کاربر اسمارت فون در آمریکا انجام شده نشان می دهد که اپلیکیشن های موبایلی می توانند مشتریان را به خیابان ها بکشانند و گوشی های موبایل را نیز به یک رکن اساسی در تجربه خرید کلی کاربران اضافه کنند، اگرچه خرده فروشان هم اکنون به خوبی به این کانال ها و به روشی که باب میل مشتریان باشد متصل نشده اند.


هم اکنون تنها 31 درصد از کاربران در حالی که در حال قدم زدن در فروشگاه ها هستند از اپلیکیشن های موبایلی خرده فروشی ها استفاده می کنند. این تحقیق نشان می دهد که 41 درصد باقی مشتریان تنها در صورتی از این اپلیکیشن ها استفاده می کنند که تجربه خرید داخل فروشگاهی آنها بهبود یابد. از همه این موارد مهم تر، 29 درصدی هستند که از به اشتراک گذاری موقعیت جغرافیایی خود با اپلیکیشن های خرده فروشی احساس رضایت می کنند و علاقه دارند از پیام های متنی و انگیزشی و همچنین فروش های فوق العاده داخلی فروشگاه ها باخبر شوند.


همچنین این تحقیق نشان می دهد که ارایه طرح های وفاداری یکی دیگر از راه های نگه داشتن و کشاندن آنها به داخل فروشگاه هاست. هم اکنون تنها 20 درصد از کاربران اسمارت فون ها در آمریکا با گوشی های خود عضو طرح های وفاداری فروشگاه ها شده اند و 80 درصد بقیه می گویند که تمایل دارند این طرح ها را به هنگام جستجو در فروشگاه ها و یا هنگامی که تصمیم به خرید دارند جمع آوری کنند.


افزایش پرداخت های موبایلی شانس دیگری برای موبایل هاست تا به یک بخش اساسی در خریدهای فروشگاهی تبدیل شوند و مشتریان علاقه مندند که این روش های جدید پرداخت را تجربه کنند. با این وجود تنها 8 درصد از افرادی که در این تحقیق شرکت کرده اند اظهار داشته اند از اپلیکیشن های پرداخت موبایلی برای خریدهای فروشگاهی استفاده می کنند و 49 درصد دیگر نیز اعلام کرده اند که به امتحان روش های مدرن پرداخت موبایلی علاقه دارند.


به گفته مدیر عامل این شرکت،Nick Black:

 

افزایش فروشگاه های دیجیتال به معنی مرگ فروشگاه های خیابانی نیست. در واقع این یک شانس بزرگ برای خرده فروشان است تا از موبایل ها به عنوان راهی برای افزایش فروش داخلی خود استفاده کنند چرا که تحقیق اخیر نشان داده 97 درصد بریتانیایی ها به هنگام خرید، اسمارت فون خود را به همراه دارند. دیگر وقت آن رسیده که خرده فروشان متوجه شوند که مشتریان به کانال های دیجیتال و به خصوص موبایل احتیاج دارند تا تجربه خرید داخل فروشگاهی خود را تکمیل کنند و شاهد از بین رفتن تمامی فروشگاه ها نباشند. این تحقیق نیز به همین دلیل انجام شده و توانسته تاثیرات مثبت موبایل بر حوزه خرده فروشی و فضاهای سنتی فروشگاهی را شفاف سازی کند.


علاوه بر این بر اساس تحقیق صورت گرفته، طرح های وفاداری نیز گام خوبی در راستای مرتبط کردن این کانال هاست اما مهم تر از همه، تکنولوژی های جدید همواره در حال ظهور هستند تا بتوانند موبایل ها را با تجربه خریدهای فروشگاهی مرتبط سازند. این کانال ها به مشتریان اجازه می دهند که یک ارتباط شخصی سازی شده و تعاملی را با فروشگاه ها برقرار کنند. این یعنی خرده فروشان از این پس می توانند نوتیفیکیشن های مستقیم خود را به اسمارت فون های مشتریان ارسال کنند تا پرچم راهنمایی برای آنها در هنگام خرید از فروشگاه های فیزیکی باشند.


همیشه فرصت های جدید برای خرده فروشان وجود دارد تا میزان فروش فروشگاه خود را به کمک موبایل ها افزایش دهند و اگر آمارهای جدید بیانگر این است که بقای فروشگاه های فیزیکی در دهه بعدی مورد تهدید جدی قرار گرفته، می توان گفت که اکنون وقت سرمایه گذاری روی این تکنولوژی جدید است
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: