کد خبر: ۶۵۳۹۵۰
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۳
تعداد بازدید: ۲۴۳۵
ترانه علیدوستی تازه ترین پست اینستاگرام خود را به تصویری جالب از پشت صحنه سریال شهرزاد اختصاص داد.
ترانه علیدوستی بازیگر سینمای ایران، عکسی از خود و نوزادی که نقش امید دیوان‌سالار را در "شهرزاد" دارد، منتشر کرد.

این بازیگر زن نوشت: سلفی من و همبازی محبوبم. فدات بشم که اینقدر تو خوش اخلاق و لطیف بودی.

"شهرزاد" به کارگردانی حسن فتحی با بازی علیدوستی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی، پریناز ایزدیار و علی نصیریان هر هفته در شبکه‌ نمایش خانگی توزیع می‌شود. تاکنون 21 قسمت از این مجموعه پخش شده است.

ترانه علیدوستی و همبازی محبوبش در شهرزاد +عکس

جام
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
0
0
اما بنازم ترانه ترامپ دوستی، آنجلا نجولی بشردوست،مسیح ترامپ نژاد، ترامپ کریمی و ترامپ دایی، برده آزمون که برای فوت ناخواسته مهسا امینی ناراحت می‌شوند و یقه پاره می‌کنند و وقتی صدها نفر ایرانی بخاطر خانواده خوب و مهربان و انسان دوست مهسا، به بدترین شکل ممکن مردند، هیچ نگفتند. و امروز (5/8/1402) که رئیس جمهور پست و وحشی کشور آمریکا بزرگترین فجایع بشری را انجام می‌دهد و بیش از 7 هزار کودک، مرد و زن فلسطینی را تکه تکه می‌کنند، سکوت کرده اند. معلوم می‌شود که درد شما فوت یک دختر نبوده است. اگر این است فضیلت اهل هنر، خنکا کسی که بی هنر است
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: