کد خبر: ۶۵۳۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۲
تعداد بازدید: ۲۸۳۲
تهیه‌کننده «بیمار استاندارد» اعلام کرد:
تهیه‌کننده سریال نوروزی شبکه سه، اصلاحات فیلمنامه این سریال که توسط بهرام توکلی نوشته شده است را ناچیز دانست و در عین حال گفت: فیلمنامه‌ای که آقای توکلی نوشته‌اند پرلوکیشن و پربازیگر است و ما در تولید دچار سختی‌هایی شدیم. اما با حجم کار بیشتر و کیفیت مناسب این سختی‌ها را گذراندیم.

مسعود ردایی - تهیه‌کننده «بیمار استاندارد» - در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا، از آماده شدن 10 قسمت از این مجموعه خبر داد و درباره روند ساخت آن یادآور شد: عوامل مجموعه «بیمار استاندارد» قرار است تا نهم فروردین ماه سرکار باشند. اکنون 10 قسمت از مجموعه آماده شده است هر چند تعدادی از سکانس‌های مربوط به 10 قسمت اول در حال تصویربرداری است.

این تهیه‌کننده سپس درباره‌ی ورود بازیگران جدید به این مجموعه نیز گفت: به جز علیرضا خمسه که به عنوان آخرین بازیگری بود که به مجموعه اضافه شد، بازیگر جدیدی به «بیمار استاندارد» اضافه نشده است.

او با اشاره به کمبود زمان برای تولید کارهای مناسبتی به ویژه مجموعه‌های نوروزی یادآور شد: همواره زمان برای تولید دو ماهه سریال‌ها کافی نیست اما باید از تلاش‌های دست‌اندرکاران تلویزیون تشکر کرد. در این زمینه جا دارد از مرکز گسترش فیلمنامه‌نویسی صداوسیما تشکر کرد که حمایت‌های خوبی از این مجموعه داشته‌اند.

مسعود ردایی در پایان درباره سریال‌های نوروزی اظهار کرد: خوشبختانه امسال تمام سریال‌های نوروزی سیما در شرایط خوبی تولید می‌شوند.

به گزارش ایسنا، سریال «بیمار استاندارد» درباره فردی تحصیلکرده رشته بازیگری است که با یک شیوه درمانی درگیر و وارد ماجراهایی می شود که تا به حال تجربه شان نکرده است.

بازیگران این سریال عبارتند از: بابک حمیدیان در نقش بهنام، جواد عزتی در نقش مسعود ، حسین محب اهری در نقش پوربنا، شیلا خداداد در نقش ترانه، پوریا پورسرخ در نقش حامد، روح اله کمانی در نقش شهاب و ، نیما شاهرخ شاهی در نقش مهرداد، عزت الله مهرآوران در نقش پدر بهنام، فریبا جدی کار در نقش مادر بهنام، افسانه چهره آزاد در نقش شهناز، علی رضا خمسه در نقش نصرت، مونا کرمی در نقش سحر، هومن حاجی عبداللهی در نقش داوود و امیر غفارمنش در نقش بابک، سیروس میمنت در نقش پدر سحر، امید روحانی در نقش دکتر نادری، بهناز اکبریان در نقش نگار، عاطفه باقری در نقش گلاره، افسانه ناصری در نقش مادر سحر، بهزاد کریمی در نقش شعبده باز، بهزاد خرازی در نقش بیژن، علی میلانی در نقش اسماعیلی و ... .

عوامل پشت دوربین این سریال نیز بدین شرح است: فرشاد گل سفیدی (مدیر تصویربرداری)، علی احمدی (مدیر صدابرداری)، عادل معصومیان (دستیار کارگردان)، علی جودی(برنامه ریز)، (دستیاران کارگردان)، مجید گودرزی (مدیر تولید)، امیر شیبان خاقانی (تدوین گر)، مهناز غنی (طراح لباس)، گلرخ حقیقی (طراح صحنه)، مانی اسکندری (طراح گریم) ، علی سعیدی (مدیر صحنه)، وحید شوکتی (منشی صحنه)، محمدرضا دلنوازی (جانشین تولید)، مجید لعل سنجیان(مدیر تدارکات)، ساناز بصیر( دستیار برنامه ریز) و حسام الدین خلوصی (عکاس).

این مجموعه‌ی نوروزی به نویسندگی بهرام توکلی و با کارگردانی سعید آقاخانی توسط مسعود ردایی در 14 قسمت 45 دقیقه ای برای پخش از شبکه سه در نوروز 95 در مرکز گسترش فیلم نامه نویسی صدا و سیما تهیه و تولید می‌شود.

عکس‌های جدید بیمار استاندارد

عکس‌های جدید بیمار استاندارد

عکس‌های جدید بیمار استاندارد

عکس‌های جدید بیمار استاندارد

عکس‌های جدید بیمار استاندارد
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: