کد خبر: ۶۵۳۴۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۰
تعداد بازدید: ۲۲۸۲
اکران نوروز 95 با نام بازیگرانی چون رضا عطاران و شهاب حسینی می‌تواند علاقه‌مندان را به سالن‌های سینمایی بکشاند.
با روشن شدن تکلیف اکران نوروزی، فیلم‌های «ابد و یک روز»، «بادیگارد»، «خشم و هیاهو»، «کفشهایم کو؟» و «من سالوادور نیستم» و دو فیلم «چهارشنبه» و «نیمرخ‌ها» در بخش هنر و تجربه اکران خواهند شد.

بنا بر این گزارش مخاطبان سینما در ایام نوروز می‌توانند بازیگران این فیلم‌ها را روی پرده سینماها ببینند.

در میان بازیگران فیلم‌های اکران نوروزی نام بابک حمیدیان با دو فیلم «بادیگارد» و «نیمرخ‌ها» به چشم می‌خورد. تصویر او که در سال 94 هم مثل سال 93 پرکار بود، امسال با دو فیلم در تعطیلات نوروز بر پرده سینماها نقش می‌بندد.

کدام بازیگران را در اکران نوروزی سینماها خواهید دید؟

پیمان معادی، نوید محمدزاده، پریناز ایزدیار، ریما رامین‌فر، شیرین یزدان‌بخش، شبنم مقدمی در فیلم «ابد و یک روز» حضور یافتند. این فیلم موفق به دریافت 9 سیمرغ با ده رشته نامزدی شد. نوید محمدزاده و پریناز ایزد‌یار سیمرغ‌های بازیگری این فیلم را دریافت کردند.

پرویز پرستویی، مریلا زارعی، بابک حمیدیان، شیلا خداداد، فرهاد قائمیان، امیر آقایی، محمود عزیزی، محمد حاتمی، پدرام شریفی، دیبا زاهدی، افسانه ناصری، کامران نجف‌زاده، پریوش نظریه در فیلم «بادیگارد» به ایفای نقش پرداختند. پرویز پرستویی صاحب سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول مرد فیلم فجر شد.

کدام بازیگران را در اکران نوروزی سینماها خواهید دید؟

فیلم دیگر اکران نوروزی «خشم و هیاهو» است که طناز طباطبايی، نويد محمدزاده، سعيد چنگيزيان، بهناز جعفری، رضا بهبودی و رعنا آزادی‌ور را در آن خواهید دید. نوید محمدزاده نیز مانند بایک حمیدیان با دو فیلم در اکران نوروزی حضور دارد.

کدام بازیگران را در اکران نوروزی سینماها خواهید دید؟

«کفشهایم کو؟» آخرین ساخته کیومرث پوراحمد با بازی رضا کیانیان، مجید مظفری، رویا نونهالی، بهاره کیان‌افشار، مینا وحید و منصوره وافری در اکران نوروز خواهد بود. رویا نونهالی سومین بازیگری است که با دو فیلم در اکران نوروزی دیده می‌شود. فیلم «نیم‌رخ‌ها» به کارگردانی مرحوم ایرج کریمی دیگر فیلم او در گروه هنر و تجربه است.

کدام بازیگران را در اکران نوروزی سینماها خواهید دید؟

فیلم «من سالوادور نیستم»  که تنها فیلم طنز اکران نوروز است، با بازی رضا عطاران، یکتا ناصر، مهدی محرابی، ژیلا صادقی و سوگل محرابی از اوایل اسفند اکران شده است.

فیلم‌های گروه هنر و تجربه نیز دو فیلم «نیم‌رخ‌ها» و «چهارشنبه» است که نام شهاب حسینی و سحر دولتشاهی در این فیلم‌ها به چشم می‌خورد.

کدام بازیگران را در اکران نوروزی سینماها خواهید دید؟

فیلم «نیم‌رخ‌ها» با ایفای نقش بابک حمیدیان، رویا نونهالی، سحر دولتشاهی و فیلم «چهارشنبه» با بازی شهاب حسینی، هستی مهدوی‌فر، آرمان درویش و ... در این گروه اکران خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: