کد خبر: ۶۵۳۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹
تعداد بازدید: ۱۵۴۵
شلوارهای جدید هوشمند یوگا به ورزشکاران کمک می‌کند تا حرکات یوگا را به درستی انجام دهند. این شلوارها Nadi نام دارند.

ساخت شلوارهای هوشمند یوگاشلوارهای یوگای Nadi در صورت انجام حرکات به صورت اشتباه ویبره می‌روند. در صورتی که حرکت را درست کنید دوباره شلوار ویبره می‌رود.

به گزارش خبرداغ  و به نقل از nbc news، این شلوارها در سیدنی استرالیا تولید شده‌اند و در نمایشگاه CES 2016 از آن‌ها رونمایی شده است.

طراح این شلوارها می‌گوید: هنوز مشخص نیست که این شلوارها چگونه به فروش برسند. این شلوارها به ورزشکاران کمک می‌کند تا با آگاهی بیشتری ورزش کنند. ما نیاز داشتیم تا شلوارهایی هوشمند که در عین حال راحت و نرم هستند تهیه کنیم. در این شلوارها سنسورهای الکتریکی وجود دارد که کمک می‌کند تا حرکات ورزشکاران مورد بررسی قرار گیرد و آن‌ها بتوانند حرکت صحیح را انجام دهند.

این شلوارها خاموش و روشن می‌شوند و می‌توان در صورت نیاز به عنوان یک شلوار عادی نیز از آن‌ها استفاده کرد.

این شلوارها قابل شارژ هستند و می‌توان آن‌ها را تا 25 بار شست. مربیان یوگا زیاد به تولید این شلوارها و کارآمد بودن آن‌ها خوشبین نیستند.

یک مربی یوگا در این باره می‌گوید: این شلوارها برای تمامی حرکات یوگا قابل استفاده نیستند. به عنوان یک مربی باید صادق باشم. بهتر است که اول شلوارها را امتحان کنیم و سپس درباره مفید بودن آن‌ها نظر دهیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: