کد خبر: ۶۵۳۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۲
تعداد بازدید: ۱۵۱۱
سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس امروز با علی پروین دیدار و گفت‌وگو کرد.

توضیحات علی پروین درباره حضور در باشگاه‌ پرسپولیسعلی‌اکبر طاهری سرپرست باشگاه‌پرسپولیس عصر امروز در دفتر محل کارش در باشگاه با علی پروین پیشکسوت پرسپولیس دیدار و گفت‌وگو کرد.

در جریان این دیدار شرایط روز باشگاه و تیم مورد بررسی قرار گرفت و مسائل مهمی چون حمایت همه جانبه از پرسپولیس عنوان شد.

 پروین درباره دلیل حضورش در باشگاه گفت: باشگاه خودمان است و خوشحال شدم طاهری را سرپا دیدم. در گفت‌وگو با او درباره خاطرات گذشته و مسائل تیم صحبت کردیم.

وی درباره شرایط تیم هم گفت: ما به هواداران قول می‌دهیم این تیم با این کادرفنی قوی و مدیریت خوب جزو 4 تیم شود و البته من قهرمانی را هم در این تیم می‌بینم. امیدوارم قبل از پایان سال آنها موفق شوند صبا را هم شکست دهند.

پروین در پاسخ به این سوال که چرا برای تماشای دیدارهای این تیم به ورزشگاه نمی‌رود، گفت: ما همیشه در خدمت پرسپولیس هستیم اما زمستان با توجه به سرما به ورزشگاه نمی‌رویم و امیدوارم هواداران شاد باشند و بازی‌های آینده را با پیروزی از زمین خارج شوند.

طاهری هم درباره حضور پروین در باشگاه گفت: خوشحالم علی آقا به خانه خودشان آمدند. درباره گذشته و شرایط تیم صحبت کردیم و امیدوارم هواداران پایان فصل خوشحال شوند. امیدوارم تیم جایگاه خوبی کسب کنند تا پایان فصل همه شاد شوند.

وی درباره اینکه چه زمانی پروین در ورزشگاه می‌آید، گفت: علی‌آقا صاحب اختیار تیم است و خودشان باید بگویند چه زمانی می‌آیند. ما امیدواریم وی با حضور در استادیوم موجب دلگرمی بازیکنان و هواداران شوند. حضور وی و دیگر پیشکسوتان تیم که جزو سرمایه‌های پرسپولیس محسوب می‌شوند قوت‌قلب بزرگی برای این باشگاه است.

طاهری در واکنش به اینکه علی پروین سرمای هوا را دلیل عدم حضورش در ورزشگاه اعلام کرده، گفت: امیدوارم این فصل سرما هر چه زودتر تمام شود و ما علی‌آقا پروین را بیشتر ببینیم. هر چند باشگاه گرم است و امیدوارم وی را بیشتر از این در باشگاه ملاقات کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: