کد خبر: ۶۵۳۰۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۵
تعداد بازدید: ۱۴۳۱
علی پروین امروز با حضور در باشگاه پرسپولیس با سرپرست این باشگاه به گفتگو نشست.
پروین: هنوز شانس قهرمانی برای پرسپولیس قائلممرد همه کاره پرسپولیس در سال های دور درباره دلیل حضورش در این باشگاه گفت:باشگاه خودمان است و خوشحال شدم که طاهری را سرپا دیدم. در گفتگو با او درباره خاطرات گذشته و مسائل تیم صحبت کردیم.
علی پروین در مورد شرایط این تیم نیز اینطور صحبت کرد: ما به هواداران قول می دهیم که این تیم با این کادرفنی قوی و مدیریت خوب جزو چهار تیم شود و البته من قهرمانی را هم در این تیم می بینم. امیدوارم تا قبل از پایان سال آنها موفق شوند صبا را هم شکست دهند.
او در مورد اینکه چرا برای تماشای دیدارهای این تیم به استادیوم نمی آید گفت: ما همیشه در خدمت پرسپولیس هستم اما زمستان با توجه به سرما به استادیوم نمی رویم و امیدوارم هواداران شاد باشند و امیدوارم بازی های آینده را با پیروزی از زمین خارج شوند.

منبع: "ورزش سه"
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: