کد خبر: ۶۵۲۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳
تعداد بازدید: ۱۵۷۰
قهر و آشتی سرمربیان صبا و سپاهان؛
سرمربی صبای قم به سرمربی کروات سپاهان به زبان انگلیسی فحش داد و در مقابل به رسم ایرانی ها ماچ دریافت کرد.
فحش انگلیسی علی دایی و پاسخ استیماچ با ماچ ایرانی!در جریان بازی سپاهان و صبا  در جریان بازی سپاهان و صبا که با نتیجه 2 - 2 به پایان رسید، یک سوءتفاهم باعث شد علی دایی و ایگور استیماچ به همدایی در حال اعتراض به ناظر بازی و داور چهارم بود که استیماچ احساس کرد دایی می خواهد داور بازی را با فریادهای خود تحت تاثیر قرار بدهد. سرمربی سپاهان با این تصور سمت سرمربی صبا رفت و از او خواست شلوغ نکند که دایی از هم کوره در رفت و با لحن تند و به او گفت SHUT UP!

به گزارش جام نیوز بعد از پایان بازی هم دایی گلایه کرد و گفت: «سرمربی سپاهان که حرفه ای است نباید چنین اشتباهی مرتکب شود و این قدر را باید بداند که حق ندارد موقع بازی با سرمربی حریف حرف بزند.»

 

این انتقاد دایی به گوش استیماچ رسید و سرمربی سپاهان موقع خروج اتوبوس صبا از ورزشگاه فولادشهر خودش را به دایی رساند و او را بوسید و عذرخواهی کرد و شهریار هم بلافاصله بابت حرفی که از روی عصبانیت زده بود، معذرت خواست!

 

بازیکنان صبا به شوخی می گفتند دایی به استیماچ فحش داد و استیماچ به دایی ماچ!

 

گفتنی است دایی نسبت به قضاوت محسن ترکی به شدت اعتراض داشت. دایی به سمت ترکی رفت و درگیری لفظی تندی میان این دو نفر رخ داد که اطرافیان نگذاشتند این درگیری شدیدتر شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: