کد خبر: ۶۵۲۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸
تعداد بازدید: ۶۳۹۲۷
در ارتباط زناشویی، زن و مرد هر دو برای رسیدن به لذت باید همکاری کنند. نیازهای یکدیگر را برطرف نمایند.

در ارتباط زناشویی، زن و مرد هر دو برای رسیدن به لذت باید همکاری کنند. نیازهای یکدیگر را برطرف نمایند. در خیلی مواقع بیشتر به نقش زن پرداخته شده در حالی که مرد با رفتار درست خود در رابطه ی زناشویی می تواند باعث شود همسرش احساس لذت بیشتری کرده و شریک جنسی مناسب تری گردد.


ملاعبه کردن

ملاعبه یعنی: بازی کردن در روابط جنسی به معنای بازی با اعضای جنسی زن می باشد.

امروزه از نظر علم روانشناسی اثبات شده که بوسیدن لبها تاثیر مثبت زیادی در افراد دارد این به علت رشته های عصبی موجود در پشت لبها می باشد بوسیدن هم روشهای خاص خود را دارد.

لب:
یکی از روشهای لب گرفتن، گاز گرفتن لب (البته با فشار کم) حس خوبی را منتقل می کند وارد کردن و مکیدن لبها نیز در جای خود تاثیر زیادی دارد. در اروپا گروههایی نوع دیگری از لب گرفتن را باب کردند؛ در این نوع لب گرفتن که از زبان استفاده می شود مالیدن زبانهای یکدیگر به هم به صورت بیرونی و وارد کردن زبان به درون دهان است.
نکته: دقت کنید این عمل با لب گرفتن تفاوت دارد و شاید همسر شما این رفتار شما را نپذیرد، این نوع برخورد معاشقه نیست.

نوازش:
بازی کردن با موهای زنان آرامش خوبی به آنها می دهد. قرار گیری سر آنها روی سینه شما نیز بهترین حالت برای نوازش کردن موهای آنها می باشد. مردان نیز از بازی کردن با دستانشان لذت میبرند (البته به آرامی و با ملایمت توام با محبت).
این نکته را در نظر داشته باشید در معاشقه سعی در تحریک کردن یکدیگر نداشته باشید فقط به احساس دوست داشتن میان خود و عشقتان فکر کنید. زیاد از حد هم پیشروی نکنید که همه چیز را  خراب می کنید. اکثر مشکلات از همین افراط و تفریط بوجود می آید.
هر رفتاری جا و مکان خاص خود را دارد فرق نمی کنه چه مرد چه زن چه پسر و چه دختر !

۳ نکته کوتاه ولی کاملاً مهم در امور جنسی

نکته یک:
یکی از مواردی که خانم ها باید رعایت کنند این است که بدانند چه چیزهایی همسرشان را تحریک می کند. آنها را شناسایی و در زمان لازم از آن استفاده کنند. 
مثلاً اگر مردی همسرش را با یک مدل موی خاص یا لباس خاصی جذاب میبیند، خوب است که گاهی از این آرایش مو و لباس استفاده کنند. اما در استفاده از آنها افراط نکنید و اثر آن را از بین نبرید.
یک مثال ساده میزنم: 
به فرض همسر شما از قرمه سبزی خوشش می آید،  پس شما هفته ای 5 شب قرمه سبزی بپزید، در این حالت نتیجه عکس می دهد و کم کم از این غذا دلزده می شود. پس در همه چیز اعتدال رعایت شود.
حتماً سعی کنید عوامل تحریک همسرتان را بشناسید. نسبت به رنگها حساس باشید. مثلاً بدانید که لباس خواب شما چه طرحی و چه رنگی باید باشد تا همسرتان را تحریک کند.حتماً ازش بخواهید که برایتان تشریح کند که چه طرح و رنگی را دوست دارد. حتی اجازه بدهید که او برایتان خرید لباس را انجام دهد. 
پاهای خانوم ها در تحریک همسر واقعاً موثرند. شاید حتی مرد پاهای با جوراب شلواری های متنوع را بیش از پای برهنه دوست داشته باشد.
 تمام این موارد ریز را شناسایی کنید و از آن استفاده کنید. اینها چیزهای کوچکی هستند که تاثیرات بزرگی در زندگی دارند. گردنبند، رنگ تل سر، گوشواره ، دستمال گردن و تمام زیور آلات شما، رنگ وطرح لباس و ... میتوانند عامل کشش همسرتان بشوند. شاید مرد شما هیچوقت اینها را برایتان شرح ندهد بلکه شما باید تمامی آن را شناسایی کنید و از آن برای تحریک همسرتان استفاده کنید...

نکته دوم:
یکی دیگر از موارد کوچک ولی مهم در هنگام آمیزش جنسی، انتخاب مناسب روش پیشگیری از بارداری است. 
زنها و مردانی که نمی خواهند صاحب فرزند شوند و سعی میکنند از شیوه جلوگیری طبیعی استفاده کنند( یعنی قبل از زمان انزال، مرد دست از رابطه بکشد)، همواره یک نوع ترس را در خود مبحوس میکنند. آنها رابطه جنسی را با یک وحشت پنهان آغاز میکنند و شدیداً باعث تشنج میگردند. 
عموماً زنها بدلیل دیرتر به ارگاسم رسیدن، لذت این رابطه را از دست میدهند!!! 
چون مرد در طول رابطه مدام در فکر زمان و کنترل انزال خویش بوده و نمی تواند حواسش را کاملاً معطوف به زن کند و اکثراً قبل از ارضای کامل زن از وی کناره گرفته و سبب نارضایتی زن می شوند. 
زنها معمولاً چیزی نمی گویند ولی این امر به روان آنها صدمه میزند.
زیرا زنی که از نظر جنسی از مرد خود راضی نباشد هرگز نمی تواند در کنار آن آرامش داشته باشد!!! توصیه می شود، حتماً از وسایل ضد حاملگی استفاده کنید تا بتوانید این اضطراب را از بین ببرید…

نکته سوم:
مورد دیگر اینکه زنها و مردها همیشه نگران آن هستند این است که فکر میکنند بدلیل افزایش سن و کهولت جذابیت خود را از دست داده اند ، و دلیل کم شدن توجه همسرشان و دلسردی وی این مورد می باشد!!
واقعیت این است که علت آن بی اعتنایی به عوامل، در جاذبه جنسی میباشد…. زن و شوهری که از امور جنسی به عنوان یک عادت استفاده می کنند نباید انتظار آینده ای پر هیجان داشته باشند... تعویض زمانهای آمیزش ، تغییر حالتهای آمیزش ، تغییر مکانهای آمیزش و عوامل دیگر چیزهایی هستند که اصولا توسط زوجین فراموش میشوند.
در اختیار داشتن یک عامل همواره باعث فراموشی این مورد می گردد که ما باید آن مورد را حفظ هم بکنیم!!!
توجه نمی شود که هر قدر سن بالاتر رود فهم نیز بیشتر می شود و در نتیجه انتظار بیشتری طلب می شود. باید به تنوع در امور جنسی توجه کرد زیرا که زن و مرد جا افتاده دیگر یک جوان ناشی نیستند که با یک رابطه ساده ارضا روحی شود... 
توجه نمی شود که یک زن سی ساله یا یک مرد سی و پنج ساله انسانهایی هستند که از رابطه جنسی یک لذت کامل می خواهند نه مثل نوجوانان یک هیجان ساده!!!
بدانید در صورت افزایش عمر، وظیفه شما در قبال همسرتان بیشتر شده و او خواستار لذت بیشتری است چون او عاقل و کاملاً بالغ شده و نیازهای خود را بهتر می شناسد. پس همواره سعی کنید که در امور جنسی توان خود را حفظ کنید، زیرا که زن و شوهری که از نظر جنسی دیگر قادر به خاموش کردن عطش روحی هم نباشند قطعاً زندگی جذابی نخواهند داشت...

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
سارا
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
4
5
سلام من نمی توانم نامزد م را تحریک کنم و همیشه میگه من خودم به زور خودم و تحریک میکنم لطفا راهنماييم کنید،در ضمن ازپوستم هم خیلی شاکيست چیکار کنم؟
احمدمصعود
Afghanistan
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۹
4
4
نظرمن.این.است.که.برای.دخترانی.که.از.راوبطی.جنسی.چیزی.نمیدانند.آموخته.شود.
صبری علی
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
0
5
سلام متاسفانه همسرم از عشق بازی چیزی نمی داند و کتاب و مجله و اینترنت را هم قبول ندارد ،چگونه او را هوسی کنم
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: