کد خبر: ۶۵۲۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۹
تعداد بازدید: ۱۵۰۲
تهیه‌کننده «یک یک» اعلام کرد
تهیه‌کننده برنامه تحویل سال شبکه یک از حضور احتمالی هنرمندانی چون پرویز پرستویی و مجید مجیدی خبر داد و گفت: «یکِ یک» با وجود سایر برنامه‌های تحویل سال تلویزیون، قرار است در شکلی متفاوت با مشارکت مردم ساخته شود.
برنامه تحویل‌سال از هدایای هنگفت دور است

علی‌اکبر کریمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا، اعلام کرد: «یکِ یک» که با اجرای سید علی ضیاء همراه خواهد بود، برنامه‌ای است که بیشتر با مشارکت مردم اجرا می‌شود اما ما در برنامه شاهد حضور تعدادی از هنرمندان هم خواهیم بود. تاکنون آقایان پرویز پرستویی و مجید مجیدی به عنوان مهمان مد نظرمان بوده‌اند که اگر دعوت ما را بپذیرند در خدمتشان خواهیم بود. البته حضور این دو هنرمند هنوز قطعی نشده است.

وی توضیح داد: امسال برای برنامه تحویل سال طرح‌مان را به گونه‌ای عملی کردیم که بیشتر با حضور مردم همراه باشد. ما در برنامه «یکِ یک» مهمانی را بی دلیل و به صرف شهرت دعوت نمی‌کنیم؛ به عنوان مثال اگر آقای پرستویی را به برنامه دعوت می‌کنیم به خاطر ماجراهای مربوط به فاجعه منا و کمپینی است که ایشان برای این واقعه به راه انداخته بودند و نه صرفا به دلیل اینکه ایشان سیمرغ گرفتند. آقای مجیدی را هم به خاطر فیلم «محمد رسول‌الله (ص)» در پی اهانت‌هایی که به ساحت مقدس پیامبر شده بود، دعوت خواهیم کرد.

تهیه‌کننده «یکِ یک» بار دیگر تاکید کرد: ما با هدف مهمانانمان را دعوت می‌کنیم و هنرمندان را به خاطر اینکه صرفا ستاره هستند و یا دستمزدی به آن‌ها بدهیم دعوت نمی‌کنیم.

این برنامه‌ساز سپس درباره‌ حضور مهمانان در برنامه‌های تحویل سال به واسطه دستمزدهای هنگفتی که هر سال حاشیه‌ساز می‌شود، تصریح کرد: بحثی که مطرح شد درست است. زمانی که ما برنامه‌سازان، طرح و ایده نداشته باشیم و فقط هنرمندان را به صرف اینکه ستاره هستند به برنامه دعوت کنیم، قطعا برای سازمان صدا‌و سیما هزینه‌های سنگینی را به همراه دارد اما ما امسال طرح‌مان این‌طور نیست و معتقدیم با این طرحی که پیش گرفتیم هیچ آسیبی به برنامه وارد نمی‌شود. از طرفی سعی کردیم به خاطر وضعیت مالی سازمان صداوسیما، امسال بیشتر کنار بیاییم؛ چراکه واقعا برنامه‌های سال تحویل سال‌های گذشته هزینه‌های سنگینی را به همراه داشت.

او در ادامه درباره برنامه سال تحویل شبکه اول توضیح بیشتری داد و گفت: برنامه «یکِ یک» در بخش‌های متنوعی چون خوانندگی، گزارشگری، وُله و فیلم‌های 15 ثانیه‌ای طراحی شده است که با حضور مردم اجرا می‌شود و هریک از مردم قرار است نقشی را در برنامه ایفا کنند. در حال حاضر تیزرهای برنامه هم از شبکه‌های اجتماعی و تلویزیون در حال پخش است. مردم برای ما صداهایشان را می‌فرستند و کسی هم صدای خوبی داشته باشد و برنده شود، تیتراژ برنامه ما را می‌خواند. در حوزه لوگوی برنامه هم اگر طرح خوبی از سوی مردم ارائه شود، ما بهترین طرح را انتخاب می‌کنیم. ما در کل در برنامه جوایزمان به جای اینکه نقدی باشد، بیشتر ویژه است.

تهیه‌کننده برنامه «یکِ یک» در پایان خاطرنشان کرد: نگاه ما به برنامه سال تحویل امسال این است که به اتفاقاتی که مثل برجام منجر به همدلی در کشور شده است، بپردازد. مهمانان‌ برنامه «یکِ یک» می‌توانند از میان خوانندگان، سیاسیون، ورزشکاران و بازیگران انتخاب شوند. «یکِ یک» ساعت 22 شب عید نوروز تا ساعت 10 صبح اول فروردین‌ ماه از شبکه اول به روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: