کد خبر: ۶۵۲۳۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۱
تعداد بازدید: ۱۳۶۸
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: نگذاریم پیشکسوتان بمیرند و بعد برایشان بازی بگذاریم و در ورزشگاه امجدیه حاضر شویم.
علی پروین در دام برنامه زنده تلویزیون افتاد!علی پروین که عادت ندارد به صورت زنده در تلویزیون صحبت کند، امروز سه شنبه و بعد از پایان دیدار تیم‌های رسانه ورزش با منتخب پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس به مناسبت گرامیداشت یاد رضا احدی و همایون بهزادی، بدون آنکه مطلع باشد با شبکه ورزش به صورت زنده مصاحبه کرد تا به نوعی سنت شکنی کرده باشد.

وی درباره بازی گفت: خدا کند این مسابقات در روزهای شادمانی باشد نه اینکه پیشکسوتان بمیرند و بعد برایشان بازی بگذاریم. امیدوارم بازی‌های بعدی به بهانه‌های شادی باشد.

پروین ادامه داد: امروز شاگردانم بخصوص استقلالی‌ها را هم دیدم و خوشحال شدم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: نباید بگذاریم پیشکسوتان بمیرند و بعد برایشان در ورزشگاه امجدیه یک دور بزنیم و به خانه برویم. ان شاءالله این کارها را برای آنهایی بکنیم که زنده هستند.

پروین افزود: دلمان می‌خواست امروز بزرگان پرسپولیس مثل جاسمیان، کاشانی و دیگران هم بودند. البته اینها دعوت شده بودند ولی نیامدند. اینهایی که بازی کردند هم دوره‌ای‌های بهزادی نبودند و اکثر بازیکنان دهه ۶۰ بودند.
منبع:مهر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: