کد خبر: ۶۵۲۱۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳
تعداد بازدید: ۱۸۳۶
سلبریتی الکی مشهور باز هم خبرساز شده است. چند روزی است که برخی رسانه های آمریکایی نوشته اند که «کیم کارداشیان» در آستانه جدایی از همسر رپرش، «کانیه وست» قرار گرفته است.
روزنامه هفت صبح: سلبریتی الکی مشهور باز هم خبرساز شده است. چند روزی است که برخی رسانه های آمریکایی نوشته اند که «کیم کارداشیان» در آستانه جدایی از همسر رپرش، «کانیه وست» قرار گرفته است.

عدم واکنش کارداشیان به این خبر باعث شده بود که زمزمه ها در مورد صحت آن بالا بگیرد. بعد از فحاشی به «تیلور سویفت» و درخواست کمک یک میلیارد دلاری از مارک زاکربرگ، موسس فیس بوک، این خبر یک بار دیگر توجه ها را متوجه این سیاه پوست چغر بد بدن کرد!

جدایی کیم از وست؟

با این حال کارداشیان بالاخره در وب سایت رسمی خود به خبر جدایی اش واکنش نشان داده و وست می تواند روی حمایت همسرش حساب کند. کارداشیان نوشته است: «من شوهرم را دوست دارم. از همه کسانی که نمی فهمند کانیه همیشه با همه دنیا می جنگد تا از خلاقیت و هنرش دفاع کند متنفرم. دلم می خواهد همه همانقدر صادق باشند که کانیه است. این روزها کانیه را می بینم که مشغول ساخت ویدئوی جدیدش است و توئیت های او را می خوانم.»

البته که هیچ ماست بندی نمی گوید ماست من ترش است و ظاهرا برای کارداشیان ماست کانیه بیش از حد شیرین است!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: