کد خبر: ۶۵۱۵۰۸
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۵
تعداد بازدید: ۱۱۸۱
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: مشکلی با منتقدان ندارم و از نقد آن‌ها استقبال می‌کنم.
خبرگزاری میزان: ایگور استیماچ در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل النصر امارات اظهار داشت: شما می‌دانید که چه مشکلات زیادی را در روزها و هفته های اخیر داشتیم اما اعتقاد و اعتمادم را به بازیکنان و تیمم از دست ندادم.

وی ادامه داد: این پیروزی را به بازیکنان و هوادارانی که 90 دقیقه ما را تشویق کردند و توان مضاعف به سپاهان دادند،‌ تبریک می‌گویم.

استیماچ افزود: فوتبال بازی دشواری است و اگر صبور باشید می‌توانید موفق شوید. ما می‌دانستیم موفق می‌شویم و این برد را به هواداران تقدیم می‌کنیم. حالا هم باید این پیروزی را فراموش کرده و به فکر بازی‌های بعدی در لیگ برتر باشیم.

در این لحظه یکی از خبرنگاران از پریرا در خصوص این دیدار از وی سوال کرد که استیماچ به جای او گفت: شیمبا ترجیح‌ می‌دهد حرفش را در زمین بزند و نه در کنفرانس خبری!

استیماچ در ادامه نشست در مورد اینکه برخی منتقدان لحظه شماری می‌کردند تا او در این دیدار هم نتیجه لازم را نگیرد خاطرنشان کرد: مشکلی با منتقدان ندارم و از نقد آن‌ها استقبال می‌کنم. حتی سعی می‌کنم از نقدها چیزهایی یاد بگیرم و به نوعی دید مثبت داشته باشم اما گاهی نتایج منفی مولد انتقاد می‌شوند. ما باید این نقدها را بشنویم و با توجه به آنها کیفیت خود را بالا ببریم و نتیجه بگیریم.

وی در مورد اینکه به نظر می‌رسید با وجود تحلیل رفتن شیمبا باز هم او در دقایق پایانی از این بازیکن استفاده کرد اظهار داشت: شما وقتی چند بازی فرصت‌های زیادی را از دست می‌دهید طبیعی است ترس بر شما غالب شود. مطمئن باشید هرگز شیمیا را تعویض نمی‌کنم. او از ارزشمندترین بازیکنان ماست و حتی اگر توان جسمی‌اش به پایین‌ترین حد برسد می‌تواند 4 بازیکن حریف را به خود مشغول کند. ما سعی می‌کنیم پس از این بازی به او کمی استراحت دهیم تا برای بازی‌های بعدی آماده شود.

سرمربی سپاهان در پاسخ به این سوال که گفته بودید در این مسابقه نام‌های بزرگی سپاهان را همراهی خواهند کرد عنوان کرد: این اسم‌ها نیستند که بازی می‌کنند بلکه تیم‌ها هستند که نتایج را رقم می‌زنند و نه اسم و نه سن تاثیرگذار نیست هرچند که ما می‌دانستیم بهترین هستیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: