کد خبر: ۶۵۱۴۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۱
تعداد بازدید: ۱۲۱۵
بهترین خبر برای زین الدین زیدان در تمرین امروز، بازگشت په په بود که پس از یک ماه مصدومیت اتفاق افتاد.
به گزارش "ورزش سه"، تمرین امروز رئال مادرید، اولین جلسه تمرینی بود که پس از بازی با مالاگا برگزار می شد. رئالی ها خود را برای جدال حساس مقابل اتلتیکو که شنبه آینده در برنابئو برگزار می شود آماده می کنند.

خبر خوب برای زیدان، بازگشت په په بود. مدافع پرتغالی تقریبا یک ماه پیش در بازی مقابل بتیس دچار مصدومیت شد و از آن پس نتوانسته در میادین حضور داشته باشد. با روی کار آمدن زیدان، په په تا پیش از مصدومیتش، حتی یک دقیقه از بازی های رئال را نیز از دست نداده بود و مقابل دپورتیوو، خیخون و بتیس، 90 دقیقه ثابت بازی کرده بود.

پیش بینی می شود که په په در فهرست 18 نفره برای دربی مادرید قرار بگیرد. واران هم پس از پشت سر گذاشتن یک جلسه محرومیت خود می تواند برابر اتلتیکو به میدان برود. باید دید زیزو از بین این دو بازیکن، کدام را به عنوان زوج راموس در قلب خط دفاعی رئال انتخاب خواهد کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: