کد خبر: ۶۵۱۴۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳
تعداد بازدید: ۱۳۴۴
تراکتور با مربی ایرانی به آسیا می‌رود
تیم تراکتورسازی تبریز با هدایت امیر قلعه‌نویی به مصاف تیم الجزیره امارات می‌رود.

تیم تراکتورسازی در هر سه دوره گذشته با مربیگری تونی اولیویرا در باشگاه‌های آسیا حضور یافته بود که در همان مرحله گروهی از ادامه مسابقات حذف شده بود.

به گزارش فارس، تونی اولویرا با وجود کسب نتایج مطلوب در لیگ برتر و جام حذفی، در باشگاه‌های آسیا عملکرد ضعیفی داشته و این نشان می‌دهد که دست وی برای تیم‌های آسیایی رو شده بود و حریفان به خوبی تیم تراکتورسازی و تفکرات وی را آنالیز می‌کردند.

تراکتورسازی تبریز در باشگاه‌های آسیا 18 بار به مصاف حریف خود در آسیا رفته است که تنها سه پیروزی کسب کرده و در 4 بازی نیز به تساوی رسیده و 11 بازی را هم مغلوب شده است.

در هر سه دوره تیم تراکتورسازی در دور پنجم با شکست از حریفانش از صعود به مرحله بعدی باز مانده و بازی‌های روز آخر برای این تیم جنبه تشریفاتی داشته است.

تنها پیروزی‌های تراکتورسازی در آسیا برابر تیم‌های الجزیره امارات، الاتحاد عربستان و الاهلی امارات بوده است.

تراکتورسازی در دهمین میزبانی خود در باشگاه‌های آسیا فردا به مصاف تیم الجزیره امارات می‌رود.

دیگر بازی این گروه بین تیم‌های الهلال عربستان و پاختاکور ازبکستان برگزار می‌شود.

تیم تراکتورسازی تبریز‌ یکی از سه نماینده ایران در باشگاه‌های آسیا ساعت 16 روز چهارشنبه 5 اسفند در ورزشگاه 70 هزار نفری یادگار امام(ره) تبریز میزبان تیم الجزیره امارات است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: