کد خبر: ۸۳۱۰۱۲
تاریخ انتشار:۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۵
جباری: متاسفم که به یک پرسپولیسی حکم می‌دهند
پیشکسوت استقلال گفت: متاسفم که در پرافتخارترین تیم ایران در قاره آسیا به یک پرسپولیسی حکم می‌دهند. شاید آقایان دوست ندارند و از این می‌ترسند که استقلالی‌ها حضور داشته باشند.
جباری: متاسفم که به یک پرسپولیسی حکم می‌دهند
به گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا ، پیشکسوت استقلال گفت: متاسفم که در پرافتخارترین تیم ایران در قاره آسیا به یک پرسپولیسی حکم می‌دهند. شاید آقایان دوست ندارند و از این می‌ترسند که استقلالی‌ها حضور داشته باشند.

«علی جباری» اظهار داشت: امروز مدیرعامل باشگاه استقلال یک پرسپولیسی را به عنوان مشاور خود منصوب کرده که تاسف برانگیز است.


وی افزود: پرسش من از امیرحسین فتحی این است که در باشگاه بزرگ استقلال هیچ پیشکسوتی که عمر و جوانی‌اش را برای این تیم گذاشته است شایستگی ندارد و باید یک پرسپولیسی حکم بگیرد؟

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: متاسفانه مدیریت باشگاه استقلال با اشتباهاتی که انجام می‌دهد این تیم را به حاشیه برده و آرامش را از استقلال می‌گیرد.

وی تاکید کرد: استقلال در چهار بازی اخیر خود در لیگ برتر و جام حذفی به پیروزی رسیده و این نشان می‌دهد این تیم در مسیر پیشرفت قرار گرفته است.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: استقلال اگر بتواند پارس جنوبی جم را شکست دهد می‌تواند خود را به عنوان یک مدعی در لیگ نوزدهم مطرح کند.