کد خبر: ۷۹۵۰۰۹
تاریخ انتشار:۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۸
واکنش محمدرضا خلعتبری به یک شائبه برای بازی با پرسپولیس
مهاجم تیم فوتبال پدیده گفت: اینکه می‌گویند مقابل استقلال کارت گرفتم تا جلوی پرسپولیس بازی نکنم ادعای بی اساسی است.
واکنش محمدرضا خلعتبری به یک شائبه برای بازی با پرسپولیسبه گزارش خبرداغ ، محمدرضا خلعتبری پس از تساوی بدون گل تیمش برابر استقلال تهران در ورزشگاه آزادی گفت: هر دو تیم بازی خوبی انجام دادند و موقعیت های خوبی هم داشتند. فکر می کنم تماشاگران و کسانی که این بازی را دیدند از فوتبال زیبای  دو  تیم لذت بردند. البته ما چند موقعیت گل داشتیم که با بدشانسی از دست دادیم و می توانستیم سه امتیاز این دیدار را از آن خود کنیم که این اتفاق رخ نداد.

 

خلعتبری در پاسخ به این پرسش که گفته می شود بی دلیل کارت گرفته اید تا در نیم فصل دوم مقابل پرسپولیس بازی نکنید؟ گفت: چنین چیزی صحت ندارد و این صحبت ها بی پایه و اساس است. من بازیکن پدیده هستم و تمام تلاش خود را برای موفقیت این تیم به کار می بندم و حتی اگر چند دقیقه هم در زمین حضور داشتم تلاش کردم تا برای تیمم گلزنی کنم.

 

مهاجم پدیده مشهد در خصوص عملکرد داور هم اظهار داشت: به اعتقاد من داور مشکل خاصی نداشت و عادلانه سوت زد. به بازیکنان استقلال حق می دهم که نسبت به این قضیه معترض باشند اما در مجموع اعتقاد دارم که قضاوت امروز مشکلی نداشت.

 

وی در خصوص مشکلات مالی پدیده هم گفت: خوشبختانه در چند روز گذشته بخشی از مطالبات بازیکنان پرداخت شد ولی همچنان مشکلات مالی برای پدیده و تمامی تیم ها وجود دارد.

 

خلعتبری تأکید کرد: در روزهای گذشته بخشی از مطالبات ما را استانداری پرداخت کرد و بخش دیگر آن را اسپانسر داده است.

 

وی در پاسخ به این سوال که گفته می شود قرار است پدیده به بخش خصوصی واگذار شود، گفت:  امیدوارم هر کسی که این تیم را به دست می گیرد، از لحاظ مالی مطالبات بازیکنان را پرداخت کند.

 

مهاجم پدیده مشهد در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا پدیده می تواند به قهرمانی درلیگ دست یابد، خاطرنشان کرد: ما در نیم فصل اول نمایش قابل قبولی داشتیم و هفته ها صدرنشین بودیم و مطمئن باشید در نیم فصل دوم هم این روند را ادامه خواهیم داد تا به قهرمانی در لیگ دست پیدا کنیم.

 

مهر