اگر کسی از خارج به ایران بیاید و رسانههای ما را ببیند، نمیپرسد که مگر زنان ایرانی چه میکنند که رسانههای رسمی کشور، صبحتاشب آنها را به عفت و عفاف دعوت میکنند؟
یک مرجع تقلید شیعه میگوید: اگر معامله واقعی باشد و سود در مقابل کار حلال مثل معرفی مشتری پرداخت شود و خلاف قانون هم نباشد مانعی ندارد. اخذ پورسانت برای کار حلال اگر خلاف مقررات نباشد، اشکال ندارد.
اسراییل برای مبادله اسرا، پای میز مذاکره با کسانی نشسته است که آنان را تروریست می نامید، و این که خواستار ریشه کن کردن آنها بود، این امر نشانه قوی برای شکست اسراییل در این جنگ نامتقارن ستم کارانه، دغلکارانه، سفاکانه و ضحاکانه بود... با کمال تاسف هنوز آن لشکر عظیم از دانشگاهیان و آکادمیسین ها که باید به میدان بیایند و سهم خودشان را ادا کنند، و در مقابل این جنایت عظیم صدای خودشان را به اعتراض بلند کنند، و به گوش همه جهانیان برسانند، هنوز آن اتفاق چنان که باید و شاید رخ نداده است
مرتضی نجفی قدسی مینویسد: ظاهراً متولی مساجد مردم هستند ولی در حدود بیست ارگان و اداره در کار مساجد دخالت دارند و هیچکدام هم مسئولیت اداره مساجد را حاضر نیستند بهعهده بگیرند امّا در وقت دخالت، وارد میشوند.
آیت الله سبحانی میگوید شهید مطهری در اولین برخورد با علامه طباطبایی گفت : آقا! تمام ادله ای که برای بطلان تسلسل اقامه کرده اند، براهین ریاضی است، ولی این برای محدودهاست و مسلما تسلسل در محدود معنا ندارد اما شما ثابت کنید که تسلسل حتی در نامحدود باطل است ...
ما سه سیاست فرهنگی داریم. ابتدا سیاست فرهنگی ای که مورد تصویب قرار می گیرد. دیگری سیاست فرهنگی ای است که توسط دولت و صدا وسیما در عمل آن را اجرا می کنند. و در آخر سیاست فرهنگی ای که توسط مردم تجربه می شود. برای مثال سریال حضرت یوسف را می سازند، مردم به کاراکتر زلیخا علاقمند هستند و ...محور سوم سیاست فرهنگی تجربه شده توسط مردم است. ناسازه بنیادی سیاست فرهنگی در ایران این است که این سه نوع سیاست در ایران هیچگونه سازگاری بایکدیگر ندارند
مبلغ نوشت: در این متن به بررسی احکام نماز خواندن در اتاقی که نامحرم است پرداخته خواهد شد. این امور مرتبط با نماز و محل نماز خواندن در مکانهای مذموم یا نامناسب، از اهمیت ویژهای برخوردارند.